Ta strona prezentuje listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Kliknij na tytuł aby rozwinąć zawartość.
Co znajdę na tym portalu?
Portal pacjenta oferuje naszym pacjentom dostęp online do części dokumentacji medycznej. Poprzez portal mogą Państwo wysyłać i odbierać wiadomości z kliniki, wypełniać formularze, sprawdzać umówione terminy wizyt i przeglądać artykuły tematycznie związane z procesem Państwa leczenia.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak. Portal używa bezpiecznego połączenia, które szyfruje dane zanim zostaną przesłane pomiędzy naszym serwerem a Państwa przeglądarką.
Jestem Waszym pacjentem, skąd mogę otrzymać dane do logowania?
Prosimy o telefon do kliniki. Zostanie dla Państwa wygenerowana unikalna nazwa użytkownika i hasło. Szczegółową instrukcję otrzymają Państwo mailem.
Jak mogę zmienić hasło?
Szczegółowe informacje otrzymali Państwo w mailu wraz z nazwą użytkownika i pierwszym hasłem. Po zalogowaniu się na swoje konto, proszę wybrać opcję Moje dane osobowe – Email i hasło. Proszę wprowadzić aktualne hasło w pierwszym polu oraz nowe hasło w dwóch kolejnych polach.
Czy klinika przyjmuje płatności kartą?
Tak, mogą Państwo płacić gotówką, kartą lub przelewem na konto.
Co należy przynieść na pierwszą wizytę?
Na pierwszą wizytę prosimy wziąć ze sobą dowód osobisty (w przypadku konsultacji niepłodnościowej - dowody osobiste obojga partnerów), a w przypadku braku dowodu osobistego – inny dokument potwierdzający tożsamość. Warto mieć przy sobie także wypisy z dotychczas przeprowadzonych zabiegów oraz wyniki badań laboratoryjnych, o ile zostały wykonane.
Czy procedury zapłodnienia pozaustrojowego są w Szczecinie refundowane?
Nie. Na ten moment nie ma informacji o możliwości uzyskania dofinansowania zabiegów in vitro
W jaki sposób mogę odebrać wyniki z badań laboratoryjnych?
Większość wyników można odebrać logując się w panelu DIAGNOSTYKI . Wyniki badań nasienia oraz badań genetycznych odbiera się osobiście. Wyniki badań mogą być także udostępnione Państwu poprzez Portal Pacjenta.
Jak należy przygotować się do zabiegu punkcji jajników?
Przychodząc na zabieg punkcji jajników należy zabrać ze sobą dowód tożsamości i kartę stymulacji. Zalecamy zabranie własnego obuwia zmiennego i koszuli.
Przed zabiegiem nie wolno pić co najmniej 2 godziny i jeść przez okres minimum 6 godzin. Można spożywać pokarmy i napoje w dniu poprzedzającym zabieg oraz wieczorem. Jeśli zabieg jest w godzinach popołudniowych, można zjeść lekkie śniadanie, lecz nie później niż o 7.00 rano. Jeśli zwykle przyjmuje Pani leki przy śniadaniu, proszę zapytać, co zrobić w dniu zabiegu.
UWAGA! W dniu zabiegu nie wolno używać żadnych dezodorantów, wód toaletowych, perfum ani środków czystości o intensywnym zapachu. Należy zmyć lakier z paznokci.
Zabiegi odbywają się w sali zabiegowej przy ul. Kasprzaka 2a w Szczecinie.
Chciałbym wykonać kompleksowe badania nasienia. Czy mógłbym uzyskać informacje odnośnie przebiegu i przygotowania do badania?
Przed wykonaniem badań nasienia, należy umówić datę i godzinę badania w recepcji kliniki. Obowiązuje okres abstynencji seksualnej od 2 do 7 dni przed oddaniem próbki do badania. Nasienie może zostać oddane na miejscu, w przystosowanym pokoju pobrań.
Istnieje również możliwość dowiezienia próbki do kliniki w ciągu 40 minut od momentu oddania nasienia. Próbka powinna być transportowana w sterylnym pojemniku w temperaturze zbliżonej do temperatury ciała. Należy unikać temperatur ekstremalnych tj. <20OC i >37OC. Próbka musi zostać dostarczona osobiście, pacjent powinien mieć przy sobie dowód tożsamości.
Czy w klinice można zrobić test na ojcostwo?
Nie. Na ten moment nie oferujemy takiej możliwości.
Na czym u Państwa w klinice polega pomoc psychologa?
Niepłodność to niezwykła choroba, która dotyczy zarówno ciała jak i ducha. Wszystkim osobom i parom borykającym się z problemem niepłodności oferujemy konsultacje, poradnictwo oraz prowadzenie psychoterapii. Pomagamy w oswojeniu trudności związanych z postawioną diagnozą, a także samym procesem leczenia niepłodności.
Wspieramy także osoby cierpiące na zaburzenia seksualne mające podłoże psychologiczne. Ponadto dbamy o zdrowie psychiczne Pacjentów z problemami dotyczącymi własnej tożsamości seksualnej, pomagamy przełamać kryzys bądź zwątpienie będące wynikiem diagnozy lub prowadzonego leczenia.
W VitroLive leczymy osoby, dla których obciążeniem psychicznym są zdiagnozowane choroby oraz zaplanowane lub przebyte operacje. Kompleksowo wspieramy również osoby i pary będące w trudnej sytuacji życiowej.
Za chwilę zostaniesz wylogowany z powodu braku aktywności. Kliknij w dowolnym miejscu aby kontynuować albo zostaniesz wylogowany.